inte alla snoddar i håret


Cha Cha Sverige!
En sak som har blivit mer och mer tydligt under de senaste dagarna och som faktiskt är underhållande, är hur aggressiva de iq-befriade små liven kan bli. Man hinner knappt öppna käften förrän felstavade förolämpningar i alla dess former börjar regna över en. Ganska så intressant faktiskt, det visar ju bara hur mycket de tar åt sig.

En annan sak som framkommit under de senaste dagarna som också är ganska intressant och som verkligen bevisar min teori om att 90% av bilddagbokens användare har lägre iq än en påse bajs, är att nästan hälften av alla som kommenterat på bdb är små boois som säger saker i stil med "håller med dig, snoddar är så jävla snyggt". Vet inte riktigt vad man ska säga om dessa människor mer än att de borde gå och få synen testad, och jag tror att ni håller med mig när jag säger att allt antagligen inte står rätt till. De har nog inte alla hästar i hagen. Eller snoddar i håret, för den delen. If you know what i mean.

Men som vi sagt tidigare. Vi hindrar ingen från att vara Johnny. Absolut ingen. Det är erat (dåliga) val men räkna med att ni får skit för det. För klär man sig som en som blivit tappad som liten så får man räkna med en del reaktioner utifrån också.

Nej, det var nog allt för den här gången, skall återgå till hatmails-svarandet nu. Ses snart igen.

Hoj!

Ps. we're getting there!



Kommentarer
Postat av: Nisse

Men du vet, barn under 12 år (eller med den IQ:n) förstår inte ironi.

2009-07-23 @ 17:28:12
Postat av: pute

jag är kåt på denna blogg

2009-07-23 @ 17:43:53
Postat av: Stoppa booisen

Nisse: Förmågan att inte förstå ironi går väl över långt innan 12 år? Eller ja iofs, dagens barn kanske bara är lite sena i utvecklingen :)

2009-07-23 @ 18:03:09
URL: http://stoppabooisen.blogg.se/
Postat av: therese

va gärna med i min tävling! :) info på länken:



http://tsundin.blogg.se/2009/july/utkast-har-far.html

2009-07-23 @ 21:48:58
URL: http://tsundin.blogg.se/
Postat av: hhej

vilka äe killarna på bilden? (aa'

2009-07-23 @ 21:52:23
Postat av: Morgan

HAHAHAHA, Klockren blogg, jag håller med dig till 10000% :D

2009-07-24 @ 13:15:40
Postat av: Anonym

gud så löjliga hahah, fick ett gott skratt av den här bloggen. då skrattar jag ÅT er inte med. hur patetiska får man egentligen vara om man sitter o lägger ner så pass mkt tid som ni gör för att stoppa en klädstil ? för att ni inte gillar att dom har 30 toffsar runt benen och ett kilo vax ? jag är varken en "boi" eller brukar ha tofsar runt benen men ni måste ju seriöst ha brist på liv.

2009-07-24 @ 18:24:04
Postat av: Stoppabooisen

lägger väl ner ungefär lika mycket tid på att skriva ett sånt här inlägg som du gjorde på att skriva den där kommentaren. så vem är det som har brist på liv? :)

2009-07-24 @ 18:50:34
Postat av: raffsnygging@ bdb

asså seriöst, jag håller med dig till 110%, den här jävla stilen har gått för långt. Vart man än åker finns dom där, dom har gått miste om något viktigt, som kallas livet. Jag är lätt med i utrotningen av de skamliga folkslaget, när det börjas!

2009-07-24 @ 19:12:03
Postat av: neea:)

asså tofsar ska man ha i håret, fan nt på benen, jävla sjukt, och sen bara för att massa tånåringar har de så har barn i min ålder (ca.12 år) börjat ha de, och tjejer som gör strek på kinderna och prick på näsan, så dom ser ut som katter JÄVLIGT FULT ASSÅ!! stoppa booiis och fjortisar!

2009-07-24 @ 19:27:36
Postat av: Froontpage@bdb

Ni ÄLSKAR OSS. WE Here. WE Queer, GET US TO IT!

2009-07-24 @ 21:06:14
URL: http://bäver
Postat av: wille

Jag tycker att det är skit soft att du bloggar om " boois " . Är det bara jag som döör när jag ser krillebooi med sina videoinlägg ? CHacha, hejsan alla bloggläsare ! :s ? Keep up the good work till dig !!

2009-07-25 @ 13:10:02
URL: http://wfv.blogg.se/
Postat av: Carepojken@bdb

Hahahah, fyfan du har så rätt, keep it up, men det är ganska kul att se fjortisarna skriva



asswshåå tiewp hihihihiiw ;$ Dock svårt att förstå :(

2009-07-25 @ 13:13:46
Postat av: moa

90% av bilddagbokens användare har lägre iq än en påse bajs.. HAHAHAHA helt klockrent!

2009-07-25 @ 15:21:20
URL: http://rubarak.blogg.se/
Postat av: mia bira

Finns det alltså faktiskt folk som klär sej sådär?

Utomhus, där de syns?

Jag trodde det var småbarn som klädde ut sej hemma och fotade och la upp på sina bilddagböcker, för jag har aldrig lagt märke till gummisnoddsbeklädda ben i verkliga livet.

Och jag fattar inte riktigt heller, köper de för stora byxor när de egentligen ville ha tajta men inte fick för mamma? Eller?

Förresten så kan jag hjälpa dej med ett hjärnbry iaf; det är bevisat att barn inte förstår sarkasm och ironi. Det är därför de skriver så korkat när man makes a statement i sin bdb.

Må så gott och bär utsvängda brallor i protest, det funkade på 70-talet och det funkar nu. Iallafall mår jag bättre av det.

2009-07-25 @ 15:27:21
URL: http://miabira.bilddagboken.se
Postat av: Fia

jag tycker att ni/du är fett tasgiga.

vissa kanske gillar den stilen , och ni/du bara tänker tydligen bara på er själva ?!

ja tycker det är snyggt med toffsar på benen, inte för många, men på den bilden på har på bdb, med massa toffsar, ja tror han inte går runt så varje dag, tror han bara skämtade lite bara.

men det är så långt av er att ni lägger ner dock med mkt tid för att stoppa en stil , oohhh, aja, ja är inte fjortis eller nått sånt. men jag tycker om stilen och så. och ja tänker inte lyssna på er, ni snackar FÖÖÖR mycket skitsnacka ..

puss på er som håller med ^^ :*

2009-07-25 @ 21:27:34
URL: http://fiamurakas.blogg.se/
Postat av: hampus

De har nog inte alla hästar i hagen. Eller snoddar i håret, för den delen. hahaha jävla smart hahahah :))

2009-07-26 @ 11:43:23
Postat av: Kellox

"En sak som har blivit mer och mer tydligt under de senaste dagarna och som faktiskt är underhållande, är hur aggressiva de iq-befriade små liven kan bli."

och

"De har nog inte alla hästar i hagen. Eller snoddar i håret, för den delen."

håhå! det här kommer jag ha roligt åt lääänge!!



..och dom som inte håller med och faktiskt tycker om den här stilen (ryser) BEHÖVER ju faktiskt inte läsa bloggen.

2009-08-04 @ 21:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0