tröttnar ni aldrig?

Jag vill passa på att tacka för alla söta kommentarer vi får!
Skönt att se att så många verkligen vill engagera sig i ämnet vi tar upp här.

Men en sak jag vill påminna er alla som skriver helt missriktade och osammanhängande (för att inte säga idiotiska) kommentarer om.
Vi har sagt det förut och nu säger jag det igen!
Vi på stoppabooisen.blogg.se & stoppabooisen @ bdb hindrar ingen från att klä sig som de vill eller från att ha snoddar kring benen, MEN vi gillar det inte och det är det vi skriver om.
Vi har heller aldrig uttalat meningen; "vi vill utrota alla pj's." det är något ni hittat på alldeles själva och inte för att vi skulle ha något emot ifall alla pj's försvann, men med det menar vi ju naturligtvis inte att vi vill att de ska dö? det skulle ju räcka med att de inser hur ful deras stil är, och helt enkelt byter! works for us.
Det är två saker jag vill att ni ska hålla reda på i fortsättningen!

Sen skulle jag också vilja ta upp att ni i era kommentarer väldigt ofta skriver att vi ska sluta, skaffa ett liv, lägga ner och att de har rätt att vara som de vill, osv..
Fine, det får ni gärna tycka, för vet ni vad? alla har rätt att ha en åsikt och göra den hörd, det kallas yttrandefrihet!
Och vi som kan lägga ihop det ena med det andra förstår att det jag vill komma fram till är att, ni är väldigt duktiga på att framföra era åsikter, men väldigt dåliga på att förstå att när ni har rätt till en åsikt så har vi också rätt till våran. Vilket gör att vi är tillbaka på plus-minus-noll!
Vi framför en åsikt som vi tycker är viktig just nu och vi hindrar ingen annan från att ha sin egen åsikt!
Det är där vi skjils åt, vi och ni!
Tänk på det nästa gång ni ska kommentera oss att sluta eller liknande. För sluta, det gör vi inte bara för att ni vill, det gör vi när vi känner oss nöjda med det vi gjort och helt enkelt inte vill eller har något att skriva om!


det var väl det jag hade på hjärtat just nu!
och till alla som håller med oss vill jag framföra en stor kram, haha nejmen tack för att ni tar er tid att läsa allihopa :]

Kommentarer
Postat av: maatilduush

väldigt skön blogg haha :D (y

2009-07-28 @ 23:45:40
Postat av: Anonym

VART SKRIVER JAG PÅ? BORT MED DEM !!!!!

2009-07-28 @ 23:48:14
Postat av: Anonym

bästa bloggen ever!

2009-07-28 @ 23:49:31
Postat av: Anonym

det är fan nice..

varför göra en hel blogg om att du "ni" tycker det fult

2009-07-28 @ 23:51:08
URL: http://rekorderliga.blogg.se/
Postat av: minitorres @ bdb

alltså, du har så rätt

det är så jävla fult ;o

fattar ens inte att dom tycker om det och att ha 30 stycken toffsar på benen kan inte vara skönt :o

2009-07-28 @ 23:51:31
Postat av: mia

så jävla fult med snoddar, och är det ens skönt?! ;o

2009-07-28 @ 23:56:37
URL: http://annamariafrida.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag håller med, jag tycker verkligen inte det är snyggt att ha snoddar runt benen! Tvärt om jag tycker det är fruktansvärt fult! Men jag ser inte varför ni försöker få dom att sluta?. Jag menar, jag tycker emos är fula. Men jag kränker dom inte på något sätt genom att säga ''Det skulle ju räcka med att de inser hur ful deras stil är, och helt enkelt byter!'' Jag anser att ni tar i lite för mycket då. Ni kan istället för att anklaga dom för deras stil fråga vad dom tycker är snygg med det, varför dom har det. Övertala dom genom en diskussion istället för att kasta meningslösa meningar om att dom har ful stil. För dom kommer inte byta stil för att ni tycker det är fult, precis lika liten chans som det är att ni kommer sluta blogga bara för att folk säger att ni kan skaffa er ett liv. Jag tror att ni blir bättre mottagna om ni inte börjar diskussionen med att säga att dom har ful stil. På så sätt tror jag att ni kommer få fjortisarna att ta bort snoddarna kring benen. Genom en diskussion förstår man varandra bättre! Är ni ''snälla'' mot dom så får ni nog bra mottagande tillbaka. Men det är vad jag anser.

2009-07-28 @ 23:57:23
Postat av: Turdmeister

cha cha alla boois and girls. STORT JAVLA FUCKING CREDD till er som startade bloggen. Jag menar det fran hela mitt hjarta. Nagot maste ske i sverige och det ar nu! Anti emo manifesationer har man ju haft. Anti booi dagen? Samla 20 pers med 20 saxar eller knivar och gor razzia po varenda skola/centrum i hela sverige? Jag ar po! Ni ar forebilder grabbar!

2009-07-29 @ 00:04:54
URL: http://www.exet.nu
Postat av: Fridiiiis

Men ni är så jävla bra!!!!:D

Bara så ni vet!;)

2009-07-29 @ 00:14:33
Postat av: hej

sug av mig jag vill ha mina toffsar runt mina ben

2009-07-29 @ 01:15:58
Postat av: Anonym

BÄÄÄSTA BLOGGEN!

2009-07-29 @ 01:25:32
Postat av: annie

fetaste. fyfan vad ni äger! ut med dom svinen allihopa. dom älskar verkligen att härma varandra o se likadana ut! FYFAN vad ni e bra! hatar boois tviiii

2009-07-29 @ 02:24:05
URL: http://anniegranquist.blogg.se/
Postat av: Levin

om inte du har ett liv då har väl inte alla andra bloggare i världen det heller. (hur många bloggare finns det egentligen 1,000,000,000? kanske mer?)

bara för att ämnet du valt att skriva om inte är om mode, bilar, teknik etc. så betyder inte det att du inte har något liv.



Ps. jävligt ful är den här stilen, det är nog den värsta stilen som finns! det började med 1-3 tofsar på varje ben och DET var hemskt och se nu hur det har blivit.

2009-07-29 @ 10:57:23
Postat av: kanske din fjårtis pappa

Vi har heller aldrig uttalat meningen; "vi vill utrota alla pj's."



haha! de är väll ändå bara& titta på namnet, där sket sej den meningen direkt liksom? eeeeeegd!

äääällllskkkka snodddddddaaaaar ;**

jag tkr bara de e fett underhållande& läsa& ni tror värklien att alla pj´s kommer sluta vara pj´s för att en massa tkr de är fult att ha gummiband på benen? -.-' de e fettttttsnyggggggt! (aa'

2009-07-29 @ 13:23:08
Postat av: Stoppabooisen

är du efterbliven eller bara allmänt dum i huvudet?

har du läst inlägget så vet du hur det ligger till. och egd? HAHA, skulle inte tro det. snarare du som "egde" dig själv :]

2009-07-29 @ 13:34:00
URL: http://stoppabooisen.blogg.se/
Postat av: sara

Gillar din blogg fett mkt :D

hahah skön du är :D

2009-07-29 @ 14:27:15
Postat av: jackie

Postat av: kanske din fjårtis pappa

Vi har heller aldrig uttalat meningen; "vi vill utrota alla pj's."



haha! de är väll ändå bara& titta på namnet, där sket sej den meningen direkt liksom? eeeeeegd!

äääällllskkkka snodddddddaaaaar ;**

jag tkr bara de e fett underhållande& läsa& ni tror värklien att alla pj´s kommer sluta vara pj´s för att en massa tkr de är fult att ha gummiband på benen? -.-' de e fettttttsnyggggggt! (aa'



HAHAHAHA BEETSA KOMMENTAREN!!!! TKR SYND OM ER

2009-07-29 @ 14:40:12
URL: http://duffyanka.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför bara blogga om killar som har sånt? det finns ju tjejer med. :o

2009-07-29 @ 14:54:10
Postat av: negerN

älskar eer! bloggabloggablogga!

2009-07-29 @ 15:23:42
Postat av: simeonjohansson

alla som har snoddar runt benen kan bara suga av mig för dt e fett fult och jag ser ingen meninge med att ha dt -.-, så snälla alla pj's gå och kör upp något eller åtminstone hämta en sax och klipp era jävla snodda som ni ''eeeeeeeeeeeeeeeeeellllllwwwwwwwwwwwwwsssskar ssååwww myk'' -.-'



bara till dig stoppabooisen KEEP IT UPP =) (y)

2009-07-29 @ 15:38:55
URL: http://simeonjohansson.blogg.se/
Postat av: ääääälskappppj´s

Vi har heller aldrig uttalat meningen; "vi vill utrota alla pj's."



haha! de är väll ändå bara& titta på namnet, där sket sej den meningen direkt liksom? eeeeeegd!

äääällllskkkka snodddddddaaaaar ;**

jag tkr bara de e fett underhållande& läsa& ni tror värklien att alla pj´s kommer sluta vara pj´s för att en massa tkr de är fult att ha gummiband på benen? -.-' de e fettttttsnyggggggt! (aa'



håller heltklart med! din blogg suger ttyp ballllle? -.-'

2009-07-29 @ 18:32:17
Postat av: tomuchspeed @ bdb

Fy fan för dom!

2009-07-29 @ 20:13:36
Postat av: TobiasEnqvist

Bra blogg! MEN TRO FAN SKA DOM UTROTAS!

2009-07-29 @ 20:14:09
Postat av: Martin

Hahah du har så jävla rätt! :D Keep up the good work!

2009-07-29 @ 20:26:58
Postat av: DeeTox

Ärligt....vad är det i detta bloggande som bestämmer att personen/personerna inte har något liv? Jag har sett videobloggar om folk som pratar om egna foundations och skit, men de har förmodligen mer liv som tjattrar om sånt än dessa människor som skriver om att de tycker det ser oerhört fult ut att ha snoddar på benen. Jag kan bara beklaga alla som anser att "Ja, du är säkert avundsjuk på oss bara för att vi får tjejer"...vad jag vet är det mestadels fjortistjejer ni får då och jag tycker fjortistjejer är lika attraktiva som min skosula, så det förlorar jag inget på. Om han har så lite liv att han bloggar om sånt här har ni ännu mindre liv som ifrågasätter det.

2009-07-29 @ 20:38:19
Postat av: Anonym

Sluta whine på bloggen va fan läs inte den om ni inte tycker om den. Punkt slut.



Bra blogg

2009-07-29 @ 21:03:35
Postat av: Anonym

sjukt rätt

2009-07-29 @ 23:00:26
Postat av: -------

håller med DeeTox.

jag fattar inte vad dt är för fel med att ha tofsar på benen. om ni tkr dt är så fult, håll dt för er själva. herregud vf bryr ni er? seriöst, skaffa ett liv. att skapa en hel blogg om detta är bara patetiskt.

2009-07-30 @ 00:14:26
Postat av: liinah

håller med helt, bästa bloggen på länge !

2009-07-30 @ 00:16:51
URL: http://llinasvahn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Orka ens skapa en sån här blogg >.<

Skaffa dig ett liv ^^

2009-07-30 @ 00:16:54
Postat av: SamTheMangummibandsbann

HAHAHAHAHAH Kan ni inte få dem att sätta gummisnoddarna runt halsen istället och dra åt ordentligt... Fucking horungar Sluta klaga och gå inte emot samhällets normer om ni inte vill ha kritik ni gör ju det för att synas om man vill synas kan det komma med vissa negativa effekter också era jävla kräk...

2009-07-30 @ 01:00:27
Postat av: Oskar

hahaha asså den som har skapat denna blogg är ett geni! så jävla grymt, AVSKY pj's!

2009-07-30 @ 01:48:01
Postat av: Greger

SamTheMangummibandsbann: Det låter som en intressant sak det där med gummibanden^^

Finns ju folk som sätter ringar runt halsen så varför inte gummibandXD

2009-07-30 @ 20:11:32
Postat av: :)

jag ser inte meningen med den här bloggen ?

visst ja bryr mig inte om ni framför er åsikt om det här men , tror ni verkligen folk kommer sluta ha gummiband bara för att ni skapar en blogg o säger vad ni tycker om det?

förstår inte riktigt meningen ?:S

2009-07-31 @ 12:20:14
Postat av: :)

och ni kommer aldrig få mig sluta ha mina gummiband runt benen vad ni än gör och hur ni än bär er åt :)

2009-07-31 @ 12:21:45
Postat av: Anonym

Som vissa skriver att ''vi'' är avendsjuka på hur dom ser ut med sitt spretiga hår och sina totteband på benen så håller jag inte riktigt med, ifall om vi hade varit avendsjuka hade vi inte börjat starta bloggar om detta och sagt vad vi tyckte om det här ämnet, jag tror dom flesta av oss hade blivit sådana här själv, för det är ju inte så svårt att bli det menar jag. Totte band på benen och vax i håret och låna syrrans smink bara? Det roliga är att ni tar åt er så himla mycket. För det är snarare ni som är avendsjuka, det är ni som lägger till ''fejk produkter'' i huvudet på er själva, om ni hade varit nöjda med er själva hade ni aldrig satt på sånt skit i huvudet. Vi tycker bara att det är synd att dagens ungdomar börjar förvandla sig själva till såkallade ''monsterfejs''

Varje dag när jag går på stan får jag alltid se dom någonstans runt mig i min närhet, jag ser tjejer som har så mycket mascara att ögonfransarna klibbar ihop sig, så mycket brunkräm/fundation/brun utan sol i huvudet att det blänker riktigt från näsan på dom, så mycket pusch-up att deras muskler i brösten inte orkar hålla sig uppe själva och kan orsaka att brösten hänger eller det blir ''hängpattar'' när ni blir äldre. Ni förstör er själva människor! Ni kanske tycker att ni blir snygga för stunden men när ni blir äldre inser ni hur mycket ni förstör/förstört för er själva. Och ni killar, ni vill vara ''snygga'' för dessa tjejer eftersom dom är så lätta att få, bara för att det krävs att vara snygg framför dom, det är därför ni kör med PJ-style och brunkräms skit i huvudet, sen har ni dom pangbom i sängen. sen sticker ni till en annan och tjejen du hade innan förföljer dig eftersom hon blev ''störtkär'' första gången hon såg dig.

sen går det runt i cirklar. Dom flesta fjortisarna ligger på åldern mellean 14-16, och vissa kan också vara i åldern 12-13?! Jag förstår mig inte på dagens samhälle. Det är fan synd om dom och deras föräldrar men tänker mest på hur ledsna deras föräldrar blir när dom bara ser brunkräm i ansiktet på dom, och inte deras underbara dotter eller son som har sina fina naturliga blåa ögon och inte några fejk-linser, och dom gulliga fräknarna som dom har på näsan. Okej, kanske inte lät så bra men det är faktiskt så föräldrarna ser på oss!

Jag tycker att det är okej med killar som har vax i håret men inte allt annat skit.

Jag tycker det är okej med tjejer som har lagom mascara och kanske lite rouge på kinderna men nt allt annat klet.

och det med att ni dricker/röker/snusar är fan löjligt, ni har inte ens fyllt 18 än?

undra hur missbildade ni kommer va i 40-50 års åldern igentligen?

det var min åsikt, tack för mig! :)

2009-08-03 @ 01:29:05
Postat av: king

fuuuuuuuuuuuuuuuck vad sköööööööööööööööön bloooooggggg!!

2009-08-04 @ 01:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0