inspiration


Igår upplevde jag det hemskaste av hemskheter.
Kommer ni ihåg expressen-artikeln för några dagar sen? I do.

Det var alltså igår runt lunch när jag och en kompis klev in på donken för att köpa oss en varsin mcflurry som jag upptäckte det otänkbara. Jag stog mindre än en meter ifrån en Pj.
En 20-årig Pj! In real fucking life! Har bara säga en sak att säga och det är att det var mycket värre irl. Man kan nog inte förbereda sig för en sån sak, det bara händer liksom. Lyckades iallafall få en bild på killen och skulle egentligen ha slängt upp den här, men med en försvunnen mobilsladd så är det tyvärr inte möjligt. Ni får helt enkelt nöja er med mitt ord när jag säger att det var som taget från en mardröm.

*Ryser*

För att ni ska slippa ytterligare hemskheter tänker jag idag bara slänga upp en bild på en katt. Enjoy.



Beviset på att Pj-frillan existerade innan daxwax- och D:fi-eran. Kanske var det härifrån de små liven fick sin inspiration? We shall never know.

Kommentarer
Postat av: SSHY@bdb

HAHA, fattar inte varför dom orkar hålla på?

det är som du säger, kassler ! xD så klockren !

2009-07-30 @ 12:05:02
Postat av: bästm

ja fattar fan inte vrf du säger kassler?

din blogg suger ;$

2009-07-30 @ 12:17:33
Postat av: Hilda

Hahahaha

2009-07-30 @ 14:13:14
URL: http://retaliate.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Hahaha så jävla grym blogg xD

2009-07-30 @ 17:14:47
URL: http://kornelijah.blogg.se/
Postat av: Julia

Hahaha, innan jag fattade vad du menade med Stoppa Booisen, så trodde jag att du var nunna ;)

2009-07-30 @ 18:17:48
URL: http://ahei.blogg.se/
Postat av: Macke

TACK, detta är vad sverige behöver! Grym blogg

2009-07-30 @ 20:40:01
Postat av: MmmJohan

alltså barn i dessa tider måste vara totalt jävla sneknullade, HUR den stora frågan är HUR kan ni inte förstå vad snubben menar med kassler!?!??! allmänbildningen och de logiska tänkandet är extremt lågt i dessa svår tider känns det som...

2009-07-30 @ 22:37:53
Postat av: nveivw

störd i huver eller ? dom är snygg, lev med de

2009-07-31 @ 00:46:19
Postat av: johan

Grym blogg! Känns bra att jag inte är den enda som tycker dom (pj;s) har en jävligt ful stil. När blev det fel att klä sig normalt?

2009-07-31 @ 01:10:39
Postat av: Freddeb00ii

Pj-stilen är sjukt snygg!

2009-07-31 @ 02:29:06
Postat av: mackeboooiiiii.....<3

jag blir så fruktansvöärt kränkt!

2009-07-31 @ 04:02:59
Postat av: lucasNOTbooii

haha boooisar är bara så coola o snygga när de har en hel fabrik med HÅRband på benen, fattar inte att dom får blod till fötterna i huvudtaget. Äckligt med så mycket wax i håret också, spyr.! precis, när blev det fel att klä sig normalt, konstigt att folk tittar på dom, hade jag aldrig sett en sådan innan så skulle jag tro att det var en utomjording eller en hallick!

2009-07-31 @ 11:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0