besöksstatistik och farbror frej

Tisdag.
Besöksstatistiken går upp och ner, men ligger iallafall runt 1000 unika besök per dag, vilket är sjukt bra. Keep it up kids!

Btw så fick jag två ramsor skickade till mig idag, tänkte att jag kunde lägga ut dem här.

Hej alla barn nu blir det barnprogram.
titta nu här vad farbror Frej tar fram:
En liter hårvax och nu ska ni höra,
vad man med en liter hårvax kan göra:
Kleta ut det i håret och ponneliponny
så har vi gjort oss en Partillejohnny

Hej alla barn nu blir det barnprogram,
titta nu här vad farbror Frej tar fram:
Trettio stycken snoddar och nu ska ni höra,
vad man med trettio stycken snoddar kan göra:
Sätt dom på benen och brommelibromma ,
Så har vi gjort oss en Partillejonna!



Tisdagskassler:

      

Kommentarer
Postat av: jackie

okej man kan tycka va man vill om olika stilar men en person ska endå kunna få vara som den vill utan att kränkas. Det är som att jag skulle vara muslim och kränkas för det och det är t.o.m olagligt. LÅT FOLK VARA SOM DE VILL!! om du börjar acceptera folk för vilka de är och inte för vilka stilar de har så lovar jag att du kommer lära dej mycket!!! själv så tycker jag att det är mer omoget att kommentera andra en att vara den de kommenterar.. OMOGET PÅ HÖG NIVÅ att göra en blogg om att "stoppa stilen" en stil är en stil så FUCK YOU och acceptera den!!

2009-07-28 @ 19:54:39
URL: http://duffyanka.blogg.se/
Postat av: Emelie/KurranMurran

hehe dom var bra :P Vad är det snygga med snoddar runt bena ?!?!? Inget!!!

2009-07-28 @ 19:55:53
URL: http://kurranmurran.blogg.se/
Postat av: Simon

Så jävla bäst blogg!

@Jackie, håll käften, sidan är inte till för att stoppa stilen, utan för att få de att förstå att de är fula som stryk.

2009-07-28 @ 20:23:34
Postat av: haha, seriöst ?!

"pj friare värld" "utrota fjortisarna" fula ungdomar som inte kan ta i tu med sina liv"

men har hört så fucking mkt ! men de jag inte fattar är, blir du, en anonym jävel så mkt gladare om ALLA går omkring utan snoddar om benen och utan vax? va? svara mig på de är du snäll?! du kan ju mejla h3jjh3jj @ bdb.

2009-07-29 @ 00:02:45
Postat av: ida

AHHAHAHAH bäst :D

2009-07-30 @ 00:14:26
Postat av: ida

AHHAHAHAH bäst :D

2009-07-30 @ 00:16:12
Postat av: ?

jag fattar inte er hemsida ;s

2009-08-01 @ 19:01:49
Postat av: hahaha

hej hej.

jag är själv pj, men tkr faktiskt att det är interessat att läsa din blogg. andras åsikter är alltid spännande att höra (:

+ gillar bilderna.



tkr du kan va lite kritisk ibland, men det är din åsikt o det låter jag bli att lägga mej i.

jag var själv väldigt kritisk mot pj/fjortis stilen innan jag själv blev det, så om du skulle seriöst pröva på det skulle du nog inte stört dej på det längre. bara ett litet tips :)

men ja, gillar din blogg som sagt, keep up the good work :)



+ känner dom på bilden med underkropparna

2009-08-05 @ 01:21:02
Postat av: mig

hade det varit meningen att man skulle ha snoddar på benen hade man nog inte kallat det för HÅRsnoddar. Eller hur?

2009-08-24 @ 20:02:30
Postat av: GYLLENSTJARNA @BDB

FAN VA MIISSSLYCKAT LIV DU HAR

2009-09-08 @ 19:30:04
Postat av: Anonym

FÖRFAN!

De är min storebrors ben!

ÄCKEL!

HAN ÄR FUCKING FIN SOM HAN ÄR!

2010-05-08 @ 10:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0