vad händer?

Jag kan inte sluta tänka på att det känns som att vi står och trampar på samma ställe i våran kamp om att faktiskt få uttrycka våra åsikter utan att begränsas av inkompetent folk som inte har den blekaste aning om vad yttrandefrihet är och betyder..
Det känns som att hela bdb's adminkår är ett pack fyllt av boois/pj's/fjortisar/whatever som bara är ute efter att tysta folk som råkar vara annorlunda och gå emot den trend som faktiskt får folk att vilja kräkas!
Det börjar kännas lite som nazityskland under andra världskriget, de som inte håller med får smaka bly = i det här fallet anmälningar och avstängningar från bilddagboken aka hitlers home..

Skämt åsido, så farligt är det kanske inte men börjar bli riktigt trött på att inte få säga vad man vill eller tycka som man vill utan att hindras av muppar som påstår att de sköter sitt jobb men som inte undersöker saker och ting innan de trycker på delete!

But still, pj-stilen är fortfarande lika gräslig och det kan ju inget ändra på, hur många ggr de än tar bort oss från bdb eller försöker knäcka oss med halvtaskiga kommentarer som kräver endast halvhjärtade svar. Vi tycker som vi tycker! punktslut.

Hoppas ni är oss trogna och fortsätter läsa och sprida vårat namn så fler hittar hit till vår gemenskap :]



fortfarande inte okej :]

Kommentarer
Postat av: :D

Diggar bloggen. Diggar sättet du uttrycker dig på. Diggar det du tycker och tänker. Hatar booi's :q

2009-08-11 @ 19:38:37
Postat av: Anonym

hej.

Jag måste faktis säga att jag håller med er till 110% angående detta, jag har inget emot vad folk ska ha på sig, det är ett fritt land och så vidare men asså ursäkta mig, FY FAN va fult det är med dem jävla tottarna, jag blir spyfärdig så fort jag ser de! Fattar nt ens hur folk kan gå omkring så! det e ju för fan skämmigt ärligt talat folk LÄR ER MODE!!!!!!!!!!!!

2009-08-11 @ 20:46:10
Postat av: Liten

Shit asså, blir så irriterad när jag läser eran blogg! Men absolut inte på det NI skriver utan alla otroligt dumma kommentarer -.- Hur svårt ska det vara att förstå att ni inte försöker stoppa folk att se ut som en kassler med igelkotthår, utan bara försöker göra eran röst hörd? :S



Älskar eran blogg, keep it up! :D <3

2009-08-12 @ 00:19:20
Postat av: SASSiBiATCH

håller med. sen när blev det förbjudet att ha en åsikt och att yttra den?

Postat av: anonym

allt du skriver om i din blogg kan jag bara instämma om. Alla fjortisar på bdb får massa kommentarer hela tiden men dem kan fan inte ens stava ordentligt, när dem svarar på kommentarer så är det o,u,a,sw i alla ord för fan. Riktigt bra blogg, det ska du ha beröm för, läser varje dag, fortsätt blogga :)

2009-08-13 @ 16:18:38
Postat av: Anonym

äntligen någon som är emot fjortisar och sånt där skit!

hatar det verkligen,

din blogg är grymt bra! :)

jag hoppas alla äckel pj'sar fattar att dom är töntar som bara håller på med massa skit som inte är bra till någon nytta alls!

fortsätt som du gör (:

2009-08-15 @ 15:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0