stilen går utför


Dagarna går, fler och fler pj's syns på våra gator och stilen sprider sig som en löpeld bland ungdomarna ute i samhället. Såg häromdagen en tjej på bilddagboken som påstod att hon inte bara bär snoddar på benen, hon har dem på armarna också. Letade såklart efter bildbevis på denna styggelse, men olyckligtvis så hade hon inte lagt ut någon bild på detta. Eller, det var väl tur i oturen kanske jag ska säga, då jag besparas från många sömnlösa nätter framöver då jag hade tvingats se dessa (förmodligen) hemska bilderna så fort jag blundade. Nej, får helt enkelt hoppas att det hon sa inte var riktigt sant.

Tillbaka till verkligheten då.
Till våran stora glädje så visade sig vår lilla undersökning igår relativt lyckad. Svarsalternativet "Nej! Den dagen, den skammen" leder iallafall än så länge ganska stort vilket glädjer oss här på Stoppabooisen. Ungdomen är alltså inte helt förlorad ännu.

Dagens bild får bli något i stil med en bild vi hade förut; Har man med en katt, måste man ju också ha med en hund.
Enjoy.





Btw! Hjälp oss att stiga i rankningarna och på så vis sprida vårt budskap! Följ oss på Bloglovin' genom att trycka här: bloglovin

Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle bara vilja säga en sak här, om du har tid att läsa så skulle det vara kul :D skulle vilja säga att du har sånn skön formning av hur du skriver :D om du nu förstår, det är lätt att förstå och ett nöje att läsa ;D egentligen tycker jag det är rätt snyggt att ha stylat hår och ha lite sånna dära kläder, men snoddarna och vissa andra grejer är bara för mycket. de måste bli ett stopp så att inte när vi växer upp världen blir förstörd xD haha bra att du håller på med detta tycker jag, men om du vore smart så borde du egentligen byta namn eftersom folk kan missuppfatta och bli arga... men annars tycker jag det är jätte roligt att läsa och jag är även bevakare även fast jag inte är emot de så tycker jag det är kul vad alla ska bry sej så mycket om hur dom ser ut :) peace & love !

2009-08-04 @ 21:15:42
Postat av: Anonym

sen har du väldigt fina bilder där uppe xD haha men du skulle kunna göra bloggen ännu finare !:P lycka till ;)

2009-08-04 @ 21:17:07
Postat av: Anonym

http://issabaramin.bilddagboken.se/p/show.html?id=396783662&directlink=1#0



tottar på bara ben...

2009-08-04 @ 23:29:51
Postat av: Katrina

HAHAHA så jäävla bra blogg

2009-08-04 @ 23:37:33
Postat av: Ellen

så jävla bra asså.. Så himla klockrent. Fan va bra du är, U rock , keep going!

2009-08-04 @ 23:55:28
Postat av: Anonym

Whoop! Klockren blogg alltså, keep going =D

Peace out (a).

2009-08-05 @ 14:41:42
Postat av: matilda

Men uuwh, toffsar på bara ben ;o !

2009-08-05 @ 14:43:10
Postat av: matilda

Men du, kan du som driver bloggen nt lägga ut en bild på dig ? Skulle va kul och se hur du ser ut ;) <3

2009-08-05 @ 14:45:23
Postat av: Anonym

ni/du skriver hela tiden att man visst får se ut som man vill. tänkte bara fråga vad bloggen då går ut på ??

2009-08-05 @ 22:19:03
Postat av: Stoppabooisen

anonym:



att skriva vad vi tycker?

2009-08-05 @ 22:25:49
URL: http://stoppabooisen.blogg.se/
Postat av: Jens

http://www.youtube.com/watch?v=sQVXrMRxaK8

Det är ett måste för booi hatare samt PJ hatare

2009-08-05 @ 22:51:03
Postat av: kiffe =)

fyfan jag älskar dig

2009-08-09 @ 21:03:32
URL: http://secondheartbeat.bilddagboken.se
Postat av: Noa

men vafan du skriver massa skit saker när due inte har några cp biler

2009-08-10 @ 12:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0