evigt tjatande och frågestund

Jag vet att många av våra läsare tycker att vi upprepar oss mycket i bloggen och ja, det gör vi nog också.. Men, det är för att det tar lite lite längre tid för vissa att inse att våran avsikt med bloggen inte är att "utrota" alla pj's, utan uttrycka våra åsikter och väcka reaktioner och känslor hos de som läser! Vi önskar att vi kunde komma från det stadiet där det fortfarande finns folk som inte förstår det så att vi kan utveckla bloggen ännu mer och få folk att öppna ögonen som gud har vart så schysst att ge dem!
Nåja, vi på stoppabooisen.blogg.se är två personer, tjej och kille, som tröttnat rejält och skriver av oss i denna blogg. Om just det är något ni inte kan acceptera så får det stå för er men då är det här stället inte till för dig!

Med det sagt så vill jag välkomna nya läsare till en blogg som enligt oss själva är en av de mest läsvärda i cyberrymden just nu. Och sicken tur för er, för nu är det dags för en frågestund!
Fråga oss vad som helst och vi svarar så gott vi kan!
Ni har till imorgon kväll kl. 21.00 på er att fråga vad ni vill så svarar vi på de efter att vi slutat jobb och allt sånt vardagligt :]

Kommentarer
Postat av: nise

fixa håret är väl okej tycker jag, men ha 30 snoddar på var ben är äckligt:S

2009-08-05 @ 23:33:02
Postat av: johanna

varför gör ni igenkligen det här?

2009-08-06 @ 00:29:19
Postat av: Anton

För att dom tycker att de är en mindre snygg modetrend? Och snälla du kan väll försöka stava ordentligt om du ska gnälla?

2009-08-06 @ 00:41:17
Postat av: Stoppabooisen

johanna:



....................................................................................................................... är du seriös?

2009-08-06 @ 00:48:58
URL: http://stoppabooisen.blogg.se/
Postat av: ..

så sjukt najs! blogg älskar denna så sjukt klockren varför dem gör denna bloggen för den är så kunglig kanske;)! keep up the good work dude and girl!

2009-08-06 @ 03:17:21
Postat av: Sanne

Hur startades denna fula äckliga trenden överhuvudtaget?

2009-08-06 @ 09:31:30
Postat av: Anonym

Kan ni inte prata med en riktig PJ och fråga vad som är emningen med skiten!!!!

2009-08-06 @ 12:01:46
Postat av: öhm?

asw om ni bara vill "uttrycka" vad ni tkr om pj's , vrf heter ni då stoppabooisen? det kan man fan ta som att ni inte vill ha kvar dom å att ni gör allt för att får bort dom ;s stöört!!

2009-08-06 @ 12:42:37
Postat av: emma

tjejer med masssa snoddar då ? de är fan lika fult .

2009-08-06 @ 13:22:08
Postat av: -

Jag tycker inte PJ & Boois är samma sak.

Pjs är dom där fula killar&tjejrna med gummiband till knäna osv.



Boois är folk som tex. ''Krillebooi'' , killar som typ sminkar sig , har igelkottshår och sånt.



Tycker lika illa om båda , men ändå :D

mer om PJs !

2009-08-06 @ 14:33:57
URL: http://-
Postat av: I Hate PJS

Bästa bloggen absolut

keep it going säger jag bara ! =)

2009-08-06 @ 21:53:38
Postat av: gud!

Tycker att det är helt okej att ni fortsätter med att upprepa saker. Tröttnar aldrig på att läsa det :)

2009-08-06 @ 22:22:51
Postat av: fasefd

är ni emot lite grann eller äre bara så överdrivet som på bilderna? ;)

2009-08-06 @ 22:36:25
Postat av: dddd

woow vilken diskusion.

2009-08-06 @ 22:41:06
Postat av: filip

Varför använder ni er av ett så motsägelsefullt namn som "stoppaboisen" när ni "inte tänker hindra någon från att klä sig som dem vill" eller vad det nu var ni skrev?

Att klaga på något är synonymt med att säga att det är något fel med det eller att man inte vill ha det på ett visst sätt. Och det kan ni inte säga emot för om ni var tvunga att välja mellan 1. Johnny-stil eller 2. ingen Johnny-stil så hade ni tveklöst valt alternativ nummer två.

Alltså stämmer mina teorier om att total rensning av Johnnys är ert slutgiltiga mål.



Och var finner ni lockelsen i att varje dag klaga på hur andra ser ut? Håll det för er själv för ingen kommer ändra stil för att två anonyma personer sitter och skriver att det vissa har på sig är fult. Alla fjortisar/johnnys/pj vet att det finns folk som inte gillar hur dem klär sig och det är helt okej att ha åsikter om hur andra klär sig men då kan ni väl visa era ansikten i alla fall? Det är rätt patetiskt att sitta och klaga på andra bakom en datorskärm där ingen får reda på vem ni är.

Om ni visar era ansikten så hade jag respekterat er åsikt fullt ut även fast jag verkligen inte håller med er eller någonsin kommer göra det.



Jag hoppas att ni tog er tid att läsa min kommentar :)

//filiplindaahl @ bilddagboken

2009-08-06 @ 22:57:39
Postat av: anonym.

jag håller med som någon annan skrev,

fråga en riktig Pj på stan, vad som är meningen med håret, toffsarna osv... ?

det hade varit rätt intressant faktiskt.



2009-08-06 @ 23:40:26
Postat av: Anonym

jag kan ta skit jag kan ta smärta

för jag har hårspray i mitt hjärta

jag kan ta svek jag kan ta mod

för jag har brunkräm i mitt blod

jag kan förlora ett öga krossa

en tand men GUMMIBAND

kommer alltid i första hand



haha hittade en klokren "dikt" , var tvungen att dela med mig av hemskheten! oh btw, er blogg rockar!! Keep going!

2009-08-07 @ 00:12:38
Postat av: Anton

Filip bara för man inte gillar stilen betyder inte att man vill utföra en "total rensning" skulle vatt lite väl nazi tyskland tycker du? Och jag ser inget klagande jag ser en dokumentering av stilen sammtidigt som dom kommenterar den. Tar upp de med att dom inte visar sina ansikten vi säger en insändare i en tidning ofta bara underskrivna med ett alias, bara för att man inte visar sig betyder de att ens åsikt inte borde få framföras? Och de du säger med att ingen kommer ändra sin stil de får väll bloggskaparna ta och leva med isåfall dom framför bara sin åsikt att dom tycker de inte är särskilt snyggt.



Hoppas du tar dig tiden att läsa min kommentar också :)

//Anton

2009-08-07 @ 00:30:17
Postat av: Anonym

VÄX UPP! INGEN HÅLLER MED ER SÅ JÄVLA OMOGET! försöker ni verkligen utrota en stil? LYCKA TILL! HAHAHAHAHHAHA! vilket liv ni måste ha ;) det är två neeerds som´sitter bakom skärmen, ellerhur? kan vi inte få se vilka ni är? så jävla mobbat hörni ;) bara för att fjortisar kan få ligg men inte ni!

2009-08-07 @ 15:44:37
Postat av: Stoppabooisen

Senaste anonyma kommentaren:



Du är för dum för att förolämpa.

2009-08-07 @ 17:54:47
URL: http://stoppabooisen.blogg.se/
Postat av: DÖD ÅT PJS

Hur länge har egentligen stilen funnits?

Finns den i något annat land?

2009-08-07 @ 20:19:58
URL: http://-
Postat av: -

okej, jag har tänkt på det där stället i göteborg "partille" där är det massvis med fjortisbois, fjortisar & som sagt pj:s,



men om ni tänker lite meer. så är det så att dem som har kasst förtroende eller så är det grupptryck som många av er har säkert vart med, det förklaras som, att man röker, super sig full o ett massa annat. fjortisar=sjärt kräm?

bois=wax

asså seriöst vad händer med världen? SVERIGE? de var inte så för nå 50 ´år?



det var ett vanlligt land, oh men herregud kan ni inte mogna upp, när tjejerna kommer upp i mensen börjar de ju såklart få bröst



de blottar det ist för att ha nå klläder som döljer det? dom e inte nå jävla myndiga för det ännu mogna upp. sverige är nå mothafucking ställe tack vare er. alla runt om i världen, sverige har fan blivit kända för den här skiten. FUCK ER , mogna upp era efetrblivna barn!

2009-08-08 @ 00:50:18
Postat av: matilda

Snälla, snälla, snälla kan ni nt lägga ut en bild på er två ? vadå så fula tror jag nt ni är ! Ni har ju ändå en ägig blogg så (a).

2009-08-08 @ 01:08:17
Postat av: sara

hur kom ni på ideen att starta denne blogg? :D

2009-08-09 @ 23:35:18
Postat av: Nichle @ bdb

jag tycker det är grymt fullt med snoddar >.<



kanske är störd, men vad innebär pj?

2009-08-10 @ 20:42:55
Postat av: Lotta

Hur gamla är ni? Och var bor ni? Skitgrym blogg, haha, fast dock tror jag det är svårt att få bort denna stilen helt, eller vad tror ni?

2009-08-12 @ 19:05:49
Postat av: julia

JA SNÄLLA, ge oss en intervju med en äkta PJ.

fråga till frågestunden:

vart bor ni?

2009-08-17 @ 01:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0